torsdag, mars 22, 2012

Skrynkligt värre



Hoppsan hejsan - så hade en vecka rusat förbi! Eller inte direkt förbi, för jag har fått en hel massa uträttat också under den gångna veckan. Då och då känns det som att man inte har något som helst att fotografera och visa er - ni har redan sett allting flera gånger om! Så även idag, men det räckte med att jag bytte om lite kuddar och solen gjorde mig på gott humör, så kom kameran fram :) Lila gillar jag som bekant året runt, men det är ju en påskfärg också. Den här bleklila kudden hade jag senast framme för ett halvår sen och den fanns då på bild här. Skrynkligt värre, när man tittar noga på vad som ligger i fåtöljen just nu, både kuddarna och pläden! Tja, passar mig fint - lite skrynkligt måste det väl få vara när man så småningom blir ett år äldre... Och hortensian den blommar vidare. Den var minsann en god investering!


10 kommentarer:

Kamomilla sa...

Den färgen är så fin. Jag tror jag måste skaffa lite kuddar jag också, i den färgen, för mörklila går inte här. I föfattaren Ilonas hem fanns det en del av den färgen. Mustikka maito kallas den. :)

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Fina färger som passar bra i ögat!!
Vi ska införskaffa en ny soffa och i den ska jag ha kuddar kuddar kuddar!! Kram!

lyckobo sa...

Ljuvliga färger, och skrynkligt skall det vara ;)!!! Mera "skryttona" hittar du på min blogg :D!
Go'nattkram!

alegni sa...

jag gillar den där färgen mer och mer, och rynkorna också!
fredagskram

Älskade pion sa...

Guuuuuuuuud,vilka snygga kuddar,gillar.;)ha en riktigt mysig helg vännen.Kraaaaaaaaaam Ulrika

~*Malin*~ sa...

Jättefina färger!:)

Puumuli sa...

Verkligen fina, puderaktiga färger! Ha en skön helg!

Kram
Sari från Puumuli

Lyckoslanten sa...

Stiligt det där! Jag är också förvånad över att min hortensia har klarat sig över en månad och blommar lika vackert ännu.
Ha en skön helg! ♥

Louise sa...

Fina färger och skrynklor hos dig ;)

Unknown sa...

This is the perfect texture to BRABBUU http://brabbu.com/lighting/vellum.html