lördag, mars 31, 2012

Just nu-collage



Igår fick jag för mig att jag skulle försöka göra ett sådant där "just nu collage", som man kan se i många bloggar och tidningar. Med påsken inom en veckas räckhåll så blev det alltså lite gula detaljer i form av en blomma, svarta och gula påskkarameller och senaste numret av Plaza. Eftersom jag inte annars heller är nån vän av gult, så blir det sparsamt av det även till påsk. Däremot störtgillar jag naturmaterial i form av just växter, kvistar, rotting och som här lite bruna sköna fjädrar.




Den här veckan har varit mer än buzy, därav brist på fotograferings- och bloggtid... En intressant skolningsdag med jobbet, soliga fina dagar och en annan ny tidning, som kom i postlådan igår, har gett mig massor med inspiration nu! Nu ut en sväng i finvädret och förhoppningsvis en riktig slapparkväll senare och imorgon ska jag försöka att ta en bloggrunda och svara på era kommentarer, det har jag varit alltför dålig med på sistone... Ha en trevlig lördag allesamman!
Förresten, kanske jag skulle ta och fortsätta med fler såna här collage Just nu? Bu eller bä - börjar det bli uttjatat?

6 kommentarer:

Louise sa...

Fortsätt gärna, vi gillar :)

Livet på Vestergård sa...

Fortsätt med collagen! Såg att du hade bråttom när vi möttes i dörren på HH :)
Jag är inte heller någon vän av gult, naturmaterial däremot är verkligen vackert! Gula blommor till påsk kan gå för sig :)
Kram Kicki

Linda sa...

Just-nu kollage var ju en trevlig ide´! Kanske man skulle testa på, eller kanske jag redan har gjort det utan att veta om vad jag gjorde! ;)

Fina "påskiga" bilder bjuder du på i varje fall!

Ha en fin helg!

Kram Linda

Mariette sa...

Gillar!

Njut av helgen!

Kram Mariette

Livet på Sjögård sa...

Ja, fortsätt gärna. De e roligt att se (eller roligt är väl kanske fel ord men trevligt) vad som e "just nu"...

Käranån sa...

Fortsätt!! Fina foton som alltid! Jag är ingen vän av gult heller men till påsk går det an...Ha en fortsatt skön helg!