onsdag, september 28, 2011

Tilltalande blekt

Keep it simple - Keep it relaxed - Keep it real. Det är några av rubrikerna i min nya inredningsbok som jag nyligen klickat hem. En helt underbar bok som jag redan bläddrat i flera gånger, och varje gång hittar jag någon bild att fördjupa mig i. Den heter Pale & Interesting och är gjord av Atlanta Bartlett (som säkert många av er redan känner till) och Dave Coote (2011). Bilderna är helt i min smak: naturnära färgskalor med detaljer i dova, smutsiga nyanser, gammalt möter nytt, hemtrevligt och mysigt och absolut inte puttenuttigt, utan mera rufft och tufft ;)







Det finns även en nätbutik med samma namn. Ta och titta in på hemsidan för att få mera inspiration och se några av bilderna som finns med i boken! Klicka också gärna på länken LookBook.



PS. Jag tycks ha problem med att kommentera hos flera av er andra idag... Men jag får återkomma en annan gång och göra ett nytt försök.

9 kommentarer:

Tove sa...

Den ser ju bra ut, tack för tipset!

alegni sa...

du får ta med den boken nästa gång vi ses så får jag bläddra i den lite :)
kram!

Livet på Vestergård sa...

Hej igen! Träffade ju just dig IRL :)
Den boken ser ut att vara i min smak! Jag får gå och kika lite på den.
Kram Kicki

Så Vitt Jag Vet sa...

Den boken verkar att vara helt ljuvlig !
Kraam
Sanne

Kamomilla sa...

Ser verkligen ut som en bok att njuta av..

Systrarna Hjertén sa...

Härlig med böcker eller tidningar (eller bloggar) där man kan sitta och drömma sig bort......Mmmmm....underbart....och slippa se den egna skiten! ;D

Mvh
Frida

Lottas Fotografi sa...

Vilken fin bok!
Tack för tipset!
Kram Lotta

(eddas) sa...

Ser kjemoefin ut den boken..
ha en kos dag
klemklem

Anonym sa...

http://eekshop.com
* Help thing you don't want or at least ease Migraine Headaches