onsdag, mars 25, 2009

Idag...

skriver jag ingenting, för att idag... ;)

28 kommentarer:

MiaMaria sa...

...är det din födelsedag...GRATTIS!!!

HA´en bra dag!
MiaMaria

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!

Kram Lena

Sabina sa...

Ahaa! tack för tipset här ovanför:)
Grrr... grrrr...GRATTIS!!!
Ha en fin dag!
Kram Sabina

alegni sa...

varma gratulationer på födelsedagen!
kram
ingela

rosenskära sa...

GRATTIS - njut av DIN dag!

Och tack för all inspiration!

Lena

Kristin sa...

Å, grattis!!!! Så mysigt att fylla år på våren, själv fyller jag i mörkaste november. HA EN BRA DAG!!!!

Livingroom sa...

Grattis på födelsedagen. Hoppas du har en riktigt fin dag med din familj.
En liten kommentar...lampfoten på bordet är verkligen vacker.
-Lotta

Hanna sa...

Grattis :)

Vilken vacker blomma (har du kanske fått). Dina bilder är så vackra. Tycker mycket om att fota och vackra bilder betyder mycket för mig. Här njuter jag av dina bilder.

Galleri MochB sa...

... kanske det är din födelsedag... :O) Grattis! Och på alldeles samma dag som vår lillasyster...

S o F sa...

Grattis Ann-Christine - då fyller vi på samma dag.

Tack för alla fina bilder (som vanligt) här hos dig.

Hipp hipp Hurra!!

Unknown sa...

Grattis, grattis...

Kramis,

klipposfia sa...

Hoppas din dag blir till glädje för dig! Stort Grattis!

Liljas Corner sa...

Stooort grattis! <3

Anonym sa...

Grattis ha häilt glömd bort e fast e star nov i botjen :)
Grattis igen

Anonym sa...

Grattis på din dag! Samma som min mamma :)

J sa...

Stort grattis på din dag! Hoppas att du får en mysig dag!

Kolla gärna in det fina påskerbjudandet i min blogg!

/Johanna

Anonym sa...

Många grattisar från oss också!! Tänkte nästan att det var så men jag måste kolla i boken iallafall! Grattis grattis!

J.S

♥ mamman i huset ♥ sa...

Grattis!

Om några dagar är det min tur...

♥ Fyra årstider sa...

Tittar in till mina favoritbloggar..och du är en av dem.
Kram Lotta

Lyktor och Tyg sa...

Grattis jag trodde du fyllde när jag läste ditt inläg.ha en härlig födelsedag.
kram Kristina

Anonym sa...

Grattis till dig!! Ha det så bra.
En annan sak....jag har 2 likadana lampor som du har,likaså gillar jag jordgubb-rabarber!? hälsar Yvonne

Anonym sa...

Grattis:)

Samtal från min trädgård sa...

Grattis på födelsedagen, vad vi är snabba på att räkna ut det..;)

Anonym sa...

Gratulationer i efterskott sänder grannen o släkten över vägen, ha en fortsatt bra vecka.G.o I hälsar.

Sofie sa...

Anar att det är din födesledag så STORT grattis! :) Kram, Sofie

Annika sa...

Grattis på födelsedagen! Kram!

plingan sa...

Då blev det ett grattis i efterskott också!
Hoppas du fick en riktigt fin dag.
Kram på dig!

Sanna sa...

Jag gratulerar också i efterskott!Vilka vackra bilder!
kram