tisdag, juli 29, 2008

Lite rumskänsla


Så vi njuter av sommaren nu! Ännu mera njuter jag när äntligen mitt efterlängtade altanräcke börjar ta form! Inte alla detaljer klara ännu, några kommer att bli lite ovanliga :D Dessutom har jag köpt ett nytt parasoll istället för vårt gamla som blåst sönder och det är så skönt att kunna sitta och fika utan att bli helt sönderbränd av solen. Imorgon ska jag försöka ta itu med målandet av taket som delvis täcker altanen... eller åka till stranden... igen ;)

10 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig altan ni får. Jag kan tänka mig hur fint det blir när det blir klart och hur du kommer kunna dekorera där.

Ha det bäst

Kram Lena

Camillas nya hem sa...

Ser ut som ett perfekt ställe att sitta på kvällen och ta ett glas vin, jättemysigt ser det ut! Ska bli roligt att se de annorlunda detaljrna sen, vad kan det vara? Hmm. :)

♥ Fyra årstider sa...

Vilka snygga altanmöbler och parasollet skulle jag vilja ha här hemma.
Kram Lotta

My White Cottage sa...

Jättefin altan redan nu! Kan tänka mig att det är härligt att sitta där och fika eller äta en bit mat... :) Ska bli spännande att se slutresultatet!

Ha det gott i sommarvärmen!
Kramar från Jenny

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej !

Tack för en kommentar hos mig..*LER*

Så fint det blir på altanen.

Kram nilla

Lantliga drömmar sa...

Vilken härlig altan ni har! Ser stor och rymlig ut, säkert skönt att sitta där och njuta!

Galleri MochB sa...

Vad flitiga ni är... Så fint det kommer att bli! Jag prioriterade nog stranden framom målandet, och därav mycket ogjort ännu...:O)

♥ Fyra årstider sa...

Roligt att du såg förändringen;-), det är så mycket roligare att ta kort nu.
Ha en skön vecka, snart är det helg..
Kram Lotta

Mjuka sa...

Vilken drömaltan!!!
kramar M

Tjohalia sa...

Oj så fint ni har fått det! Kram Sandra