lördag, juni 28, 2008

Ljuvliga vardagsrum



Ett par inspirationsbilder till mina trogna besökare!

Helt underbara tycker jag, kan inte börja räkna upp alla härliga detaljer jag ser i dom: färg, form, material... ;)

Det har varit fullt upp de senaste dagarna med att jobba, skjutsa barnen till dagis och kompisar, ett dagsbesök till Tammerfors, möhippa för makens goa kusin, mina morföräldrars 60-åriga bröllopsdag... Puh, imorgon söndag kanske det blir en tur med båten eller plask vid stranden!

5 kommentarer:

Lenas pysselgrop sa...

Jag insuper all inspiration jag bara kan som gäller vardagsrum nu. Vi ska försöka ta itu med att skaffa lite nytt till just det rummet här riktigt snart, skulle ju vilja hitta "precis det rätta"..!

Tjohalia sa...

Vilka härliga inspirationsbilder! Det är så fint när det är ljust och fräscht. Kram Sandra

Ulrika sa...

Älskar det första rummet. Får nog ta och spara bilden;)
Har samma soffor som på den fast de går i beige. Gillar dem mycket!

Kram på dej!

Tjohalia sa...

Svar: Jag tycker inte alls att du är tråkig! Jag tycker om båda stilarna är snygga på sitt sätt, kram Sandra

svartataket sa...

Dom bilderna var jättefina!!
Önskar dig en skön vecka!