söndag, april 27, 2008

En dag i solen!




Det blev en underbar dag på sommarstugan igår, lördag! Som ni ser på bilderna var det helt vindstilla och dessutom 18 grader varmt, otroligt! Vi fick massor med frisk luft, barnen paddlade kanot, lekte med mormor och morfars hund, vi tog en promenad och grillade korv. Precis sånt man ska göra på en sommarstuga :D


Fotona jag tog inne i stugan blev tyvärr inte alls bra, kanske för att batterierna höll på att ta slut... Ska ändå visa den här trevliga skylten som hänger på väggen. Den har jag nångång köpt av Galleri M&B på en marknad. M&B är jätteduktiga båda två och gör så mysiga hemtrevliga saker av alla möjliga material. Vi har faktiskt ganska många konstverk hemma som kommer från dom! Vill du se stor kreativitet så hälsa på hos Galleri M&B.


Till sist en av mammas fina kaffekoppar i den samling hon har i stugan. Samlingen består av några gamla och charmiga singlar ;) Imorgon ska jag visa vad jag köpte på loppis idag!



4 kommentarer:

Tjohalia sa...

Vilka vackra foton! Ser hur härligt ut som helst. Kram Sandra

Galleri MochB sa...

Tack för den reklamen...:O) Vackra strandbilder! Ser precis ut som en varm sommardag, fast det var det ju nästan också i lördags...

Rosa Hemmet sa...

Vilka härliga bilder, längtan till sommaren blir ju inte mindre direkt...! Kul att du gillar min lilla Gnu, synd det bara finns one of a kind! ;p Ha en trevlig måndag! kram

Maria sa...

Vackra bilder, känns som sommaren är på gång!